Mevzum derin dostlar, altta konuda bahsi geçen aracımda kendi kendine far yakma sorunu oluyordu ustaya götürdük ettik adam aküye yükledi işi daha sonra başka bir ustaya götürdük tanıdığımız güvendiğimiz ardından bilgisayara bağlayarak bakıp etti sağolsun baya uğraştı far kolunu falan komple söktü onlarada baktı ve elle görülür hiç bir problem yok bilgisayarda da aynı şekilde dedi ve kablolarda bazı ezilmeler farketti düzenleme sağladı bir kaç gün daha test et bakalım ne olacak dedi sağolsun devriye gezen polisler ve bekçiler her gece arıyor aracınızın farları açık kaldı akünüz bitmesin diye iyilik niyetli yapıyorlar tabi bundan asla rahatsız değilim aksine hoşuma gitsede araçta ki sorun nefret ettirmeye başladı her bakan usta ilk kez böyle birşey görüyorum diyor belli ki bu iş servislik iş 2007 model bir aracında neyini servise götürücem bilmiyorum ama daha önce böyle birşey başına gelen var mı servis tahmini ne gibi ücretlendirme yapabilir ?
https://www.r10.net/sorum-var/273568...post1079624216