Bir galatasaraylı olarak bu sezon şampiyon olmamız zor gibi gözüküyor. Beşiktaş çok az hata yaparak oynuyor bunun aksine galatasaray çok hata yaptı ve gereksiz maçlarda puan kaybetti. Hayırlısı olsun ama mayıslar inşallah bizim olur