merhaba 4 gb ramli bir sanal sunucum var alalı 10 gün falan oluyor pcmin pili bozuk olduğu için günlük işlerimi ordan hallediyorum fakat şöyle bi kaç sorun var firma değiştirdim alalı 10 15 gün oluyor yaklaşık 20 ye yakın 1 2 saniyelik kesintiler yaşadım
sunucuyu kullanırken arada 3 5 saniye donuyor
chrome vs kasıyor sorun benim internetimde mi yoksa sunucuda mı ona göre firma değiştirmeyi düşünüyorum
eski firmada böyle şeyler yaşamıyordum açıkçası 2 gb ramli vdsden daha fazla performans alıyordum