Hocam bu iş nasip meselesi, bugün tutmaz yarın tutabilir o yüzden elinizdeki alan adını 2-3 yıl saklamanızı tavsiye ederim. Hatta uzun bir süre bu ne olacağı belli olmaz. Sonradan çok pişman olursunuz geri dönüşü olmaz.
evet bende gördüm.
markası vs si tescilli değil. Biz de marka başvurusnu yapıp domaini alırken farkettik.
amacımız o adamı işinden etmek değil tabiki

o kendisi yapabildiği şekilde yemeklerini satsın ve paket servisi etsin.
Marka büyür domainde problem yaşarsak zaten fırki sınai mülki haklar gereği yayın durdurma hakkında sahibiz. Burda adamı kırmak değil yani fırsatçılık yapıp markayı ona satmak değil.
Benim yapmak istediğim getir, banabi gibi yada gittigidiyor gibi mağaza açmaktı.