Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güvenlik formunda o kadar detaylı sorular yok. Çoğu bakanlıkta yeni düzenlemeler yapıldı son senelerde. Mesela örnek veriyorum Adalet Bakanlığında çalışan bir memur önceden diğer illerde yaşayan kişilerin ikametgah, nüfus, soy, dava vb. bilgilerini görebiliyordu fakat artık sadece kendi görev yaptığı ildeki kısıtlı şeyleri görebiliyor. Yetki ve rütbe arttıkça tabii ki başka bilgileri de görebilir. Buna bir çözüm olarak bankalardaki sms yöntemi kullanılabilir. Bankada normal müşteriler hariç bazı özel müşteriler için ekstra güvenlik uygulanıyor. Bir banka çalışanı o özel müşterinin hesap detaylarını sadece kendisine giden sms şifresi ile görebiliyor. Bunun dışında o banka çalışanı aynı kurumda çalışan diğer çalışanların da hesap detaylarını göremiyor. Benzer bir sms sistemi getirilebilir. Bu sistemin gelmesi için şikayetçi olacağımıza öneri sunarak çeşitli şekillerde sesimizi duyurabiliriz.
Hocam o formlarda temel malum bilgiler dolduruluyor. Avukatın yazdığı benim yaşadığım ise, KURUMLARDAN RESMİ OLARAK SAĞLANAN BİLGİLER.
Örnek vereyim, ben annemi babamdandaha fazla seviyormuşum.
Böyle bir bilgiyi hangi formdan ve soruşturmadan öğrenilebilir?
Veya ilkokulda başarım iyi düzeyde, ortaokul ve lisede orta düzeydeymiş.
Bunlar ancak çok önceden kaydedilmiş verilerden getirilebilir. Sağda solda sorup araştırılarak öğrenilecek bilgi değil.