Muhtemelen şu ana kadar 100ün üzerinde güvenlik soruşturması yaptım, kayıtlarını oluşturdum araştırdım. Hiç birinde eski sevgiliye dair bir muhabbet olmadı olamazda. O kadar özel hayata giremez kimse. Daha çok sizin hangi işlerde çalıştığınızı, Çevrenize karşı tavırlarınızı varsa tehlikeli davranışlarınızı, Herhangi bir örgüt,cemaat vs gibi gruplarla bağlantınızı, devletin size ne kadar güvenebileceği araştırılır. O kadar derine indiğimizi hiç hatırlamıyorum. Eğer size karşı böyle bir şey yapılmışsa mutlaka hakkınızı aramalısınız. Bu memur çevrenizden birisi ise ya dedikodu yoluyla öğrenmiştir bunu ya da sizin verdiğiniz isimler sizin hakkınızda bunları konuşmuştur. Ama yinede belgeye yazılmaz bu kesinlikle. Büyük ihtimalle soruşturmanızı o kişi yapmıştır ama yine de bu şekilde özel hayatınızı ifşa edemez. Bu meslek onuruna yakışmayacak bir durum. Tavsiyem o memur hakkında şikayette bulunmanız. Umarım hakettiğini bulur.