Hakaco_01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba Herkese,

Yıllar önce (8-10 sene) forexle uğraşmış ve güzel paralar kazanmıştım. Fakat oynadığım site yurtdışı menşeiliydi ve gümledi gitti. Bende o zaman canım sıkıldığından bırakmıştım.

Şimdi tekrardan girmek istiyorum ama Türk firmalarında 50K TL alt limit var. Daha düşük limit izni veren yerler var mı acaba?

FBS diye bir firmaya denk geldim ama güvenilir mi bilmiyorum.


Yol gösterecekler olursa sevinirim.
FBS'den 2 yıl önce 10 bin tl kadar para çektim. Bildiğim kadarıyla rusya şirketi paralarım rusyadan yatıyordu. Bir sıkıntısını problemini görmedim. Ufak tefek güvenlik politikaları var garipsediğim o kadar. Onun dışında ben her hangi bir sorun yaşamadım ama benim bahsettiğim 2 yıl öncesi şimdi işler değişmiş midir bilemem.