Şahsen kocaman bir alan alırdım. Bu alan tamamen özel olduğu için istediğimi yapabilirdim.
Önce böyle rengarenk ağaçlar ile donatırdım yüzlerce ağaç dikerdim. Daha sonra dışını tamamen çam ağaçları ile donatırdım.
Çam Ağaçları oksijen verirken diğer ağaçların kokuları ortaya çıkar ve muazzam olurdu.
Bütün ağaçları dikdikten sonra bütün alanı teller ile çevrelerdim (serseri gelmesin diye).
Girişe 1 tane özel güvenlik koyar bütün parkı papsayacak internetle donatırdım.
Daha sonra girişi için kişi başı 5-10 TL ücret koyar halka açardım.
Zarar etsem bile günün birisinde muazzam bir yerim olurdu