les adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelmiş bile olabilir. E-Devlete girip e-tebligat yaz karşına çıkar.
Girdiğim zaman şu çıktı;


Bilgilerim var ve kaydet butonu var sadece.