Merhaba, ofisimizde şuan çift işlemci slotlu bir server anakart ile ve çift xeon işlemci ile kullandığımız bir workstation var. Yüksek ram kapasitesi ve bir adet basit bir ekran kartı ile yazılım test işlerinde kullanıyoruz. Gayet iyi performans alıyoruz.
Ancak bizim sistemimiz normal ATX kasa olarak toplanmış durumda. USB 3.0 işini PCI-E bir kart takarak çözdük. Fiyat/performans olarak benzeri yeni nesil sistemlere göre kat kat ucuza gelmiş oldu. Ancak Kabin tipi sunucular için daha deneyimli kişilerin tecrübelerini bende merak etmekteyim.