Merhaba ,
Aklıma takılan bir soru var . Datacenter ikinci el bölümünde satılan yüksek ramli ve yüksek çekirdekli işlemcilere sahip yıllarca kullanılmış sunucuları görüyoruz . Bunları alıp evde normal bir kullanıcı olarak kullanmak mantıklı mıdır ? Low profile ekran kartı takıp örneğin video montaj işlerinde vesaire kullansak avantajı olur mu ? Yoksa piyasada bulunan işlemciler daha mı iyi olur ? Şimdiden teşekkürler .