ahmetyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes niye logoya takılmış ya Domain değerlendirme konusu değil mi? Ben çok beğendim bu arada hayırlı olsun
Bu sefer logodan gidiyoruz hocam, bende anlayamadım. Çok teşekkür ediyorum.