Konu
Nasıl? | R10+
12-03-2021, 09:56:40
#20
Hodari
ahmetyigit adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Herkes niye logoya takılmış ya
Domain değerlendirme konusu değil mi?
Ben çok beğendim bu arada hayırlı olsun
Bu sefer logodan gidiyoruz hocam, bende anlayamadım.
Çok teşekkür ediyorum.