Mertworkz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
Domaininiz çok güzel. [dot]co sevdiğim uzantılar arasındadır. Güzel projeler çıkarmanız dileği ile. Fakat logo için diğer arkadaşlara katılıyorum bu domaine o logo olmamış. Free bir image kullanılıp bi logomuzda olsun denmek için koyulmuş gibi. Daha güzel bir logo yaptıracağınızı veya yapacağınızı düşünüyorum.
Değerli yorumunuz için teşekkür ediyorum. Projelendirme benim işim değil, inşallah o işi domaini alan kişi güzel yapar. Logo konusunda ise Kanva ile sadece 1 dakikada yaptım, belki de daha kısa. Grafik tasarımcısı değilim, o yüzden eleştiriler karşısında bir yorum yapamıyorum.