Güzel görünüyor. Çok karizma olmuş. Renkler felan hoşuma gitti.
Çok teşekkür ediyorum. Konu domain değerlendirme konusu aslında ama çoğu kişi logoyu baz almış

Logoyu Kanva ile 1 dakikada yaptım.
Çok teşekkür ediyorum hocam. ✌
(LOGO İÇİN)
dost acı söyler
naçizane görüşüm basit kaçmış.
Domain güzel
Sağolun hocam ama benim işim logo değil, logoyu Kanva ile 1 dakikada yaptım
Değerli yorumunuz için teşekkür ediyorum. 🤝
co uzantı benim sempatim her zaman vardır o uzantıdan çok güzel paralar kazandım.
bu arada bizim milletimiz hep eksik yazabiliyor ve güzel bir seo ile sıralamalara girersen çok güzel paralar kazanabilirsin.
logo için üzgünüm bence çok daha başarılı bir şey olabilir hazır logo sitelerinden çıkartılmış logo gibi duruyor. ve vasat
Bende co hastasıyım ve harika projeler çıkıyor. 👏 Yorumunuz için çok teşekkür ediyorum. Logoyu ise Kanva ile 1 dakikada yaptım. ☺