RKS motorlarada bakabilirsin.
Bende araba fiyatları düşene kadar idarelik alıyım dedim 50cc. Görüntüsü ve gidişi güzeldi. Piston değiştirip cc yükseltmiştim.

Müşteriye gitmiştim, dönerken yağmur başladı. Otobanda giderken birden motor altımdan kaydı gitti. Yerde sürüklendim. Çanağı kırıyordum.
Arkamdan tır geliyordu, adam zor kaçtı sol şerite. Üzerimden geçecekti. Hayatımda yaşadığım en büyik korkulardan biri oldu. Slow yaşadım o anı, diyorum ki üstümden geçse bağırsaklarım çıkar.
tır ilerde 200-300 metre sonra durabildi. adam koşarak geldi. Ondan başka koskaca otobanda kimse durmadı. Motor sağ şeridin ortasında yerde yatıyor. Ben kenera zar zor geçtim şoktayım oturuyorum.
Gelen tırcı suriyeliydi benden fazla korkmuş.
Ülkemden utandım, insanlık bitmiş dedim gerçekten düşündükçe hala üzülüyorum. Neden kimse durmadı?

otobüsle giderim yinede motora binmem artık, buda böyle tatlı anımdı )