Hallettim.

[Elementor Full Width seçtim şablonu.]

Yalnız menüleri de kendim oluşturuyorum ben. Menüleri kendi oluşturmayan arkadaşların temalarında zaten bu seçenek yüksek ihtimalle vardır.

İyi akşamlar dilerim herkese.