Hocam sen bu kafayla gidersen, gittiğin hiçbir yerde mutlu da olamazsın verimli de olamazsın. Üzüldüm sana açık konuşayım. Kendi işini umarım kurarsın. Kurduğun gün ne demek istediğimizi çok iyi anlacaksın.
Hocam okadar ilginçsiniz ki, demiyorsunuz ki insanların hakkına giren patronlar yanlış ediyor (tüm patronlar için demiyorum) diyorsunuz ki bu kafayı değişin mutlu olamazsınız diyorsunuz. Allah aşkına şakamı bu ya. Neyse uzatmayalım siz de alıntılamayın lütfen,iyi günler.