ben de 24 saatte 6 kere goster olarak ayarlı. tr gosterimli app. kendi kullanıcımdan tr reklamlarına baktıgımda hep aynı reklamlar gosteriliyor acıkcası 3-4 cesit var. hal boyle olunca kullanıcıya gereksiz reklam gosterip rahatsız etmeye gerek yok diye dusunuyorum.

benim de merak ettigim konu su: reklam kısıtlaması getirdigim reklam birimine mediation baglıysa noluyor? yani misal en yuksek cpm'i admob verdigi icin ilk 6 gosterimi yaptı ve kotasını doldurdu sonra mecbur diger reklam aglarına mı geciyor yoksa admob mediation bu birime baglı oldugu icin full kapatıyor mu gosterimleri??