bende 2-3 yıl öncesine kadar cimrilikten ölen birisiydim şimdi cebimde para tutamıyorum
Hocam genelde sattığım hesaplar yükselişte olan hesaplar oluyor ben 50k'dayken sattığım hesap bir iki ay sonra 100k'yı geçiyor yani büyük kitlelere ulaşacağını bilerek satıyorum ve pişmanlık duyuyorum ama artık kendimi sıkacağım
29 yıldır tutamıyorum 😊 ama mesela bir yere 100 lira da borcum olsun uyuyamam kredi falan çekmem mesela korkarım ödeyemem diye nakit varsa var yoksa yok. 7k gelirim var kuruşu kuruşuna 7k giderim var.