Geçmiş olsun hocam , faydalı olacağım derken zarar vermiş iyi niyetinizi kullanmış resmen.

Bir söz vardı.Eğer bir ortamda herkes tarafından dışlanan ve aşağılanan birisi varsa ve siz ona iyi niyetle yaklaşırsanız ilk sizin tepenize biner diye. Çok doğru bir söz bence de. İyi niyetin suistimal edilmediği bir yer ben görmedim.