Geçmiş olsun.
Forum kendine uzman diyen adamlarla kaynıyor maalesef.
İzmir pasaporttayım. Siteyi eski haline getiremezsen pm at hocam.
Bir çay ısmarlarsan düzeltirim)))
Sen gelmekten bahset, çay bardaklarından yol yapayım
"Bugün ticareti bıraksam kazancım tüm sülaleme hayat boyu yeter" ömrümün sonuna kadar şu cümleyi kurabilmek için durmadan çalışacağım.
Zaten ben de ömrümün yarısını ( 31 yaşındayım ) gözlerim kan çanağı olana kadar çalışmakla geçirdim, tabi biraz da şansım yaver gitti...