Konu
Şikayetim : Allah'a
11-03-2021, 09:36:15
#47
digiklan
Geçmiş olsun.
Forum kendine uzman diyen adamlarla kaynıyor maalesef.
İzmir pasaporttayım. Siteyi eski haline getiremezsen pm at hocam.
Bir çay ısmarlarsan düzeltirim)))