Sen kendi hakkını aramazsan semer vuran çok olur. Buraya yazmalar ile olmaz. Birlik olup grev yapabiliyor musun? toplu şekilde istifa edebiliyor musun? Ben cevabını vereyim hayır.
bu yüzden kendi yapan ağlamaz. Kusura bakmayın hak verilmez alınır. Avrupa’daki grevler, toplu iş bırakmaları biraz araştırın.. o şekilde haklarını alıyorlar.