AlperenYavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben olsam %60 alır kalan gelirin hepsini çalışanıma veya çalışanlarıma paylaştırırdım. Giderleri de kendi payımdan düşerdim.
Çok sagolun hocam değerli fikrinizin için mantıklı evet sonuçta o kişi bize o kadar para kazandırcak %40 makul gibi