Konu
Sizce ne kadar olmalı ?
11-03-2021, 01:33:57
#8
berrkeem
AlperenYavuz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben olsam %60 alır kalan gelirin hepsini çalışanıma veya çalışanlarıma paylaştırırdım. Giderleri de kendi payımdan düşerdim.
Çok sagolun hocam değerli fikrinizin için mantıklı evet sonuçta o kişi bize o kadar para kazandırcak %40 makul gibi