berrkeem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim hocam sabit bir maaşı olmıcak yaptıgı iş kadar para vermek istiyoruz komisyon tarzı mesela 2000 TL'nin %15 gibi örnek tabi bu siz olsanız ne kadar verirdiniz cünkü homeofis çalışçak bu arkadaş virüs zamanında evden cıkarmak istemiyoruz hem yol parası uzak kalır ona biraz hevesi kırılmasın .
Ben olsam %60 alır kalan gelirin hepsini çalışanıma veya çalışanlarıma paylaştırırdım. Giderleri de kendi payımdan düşerdim.