Makine mühendisiyim. Piyasa şartlarına hakimim.
Adamlar tecrübeli mühendise asgari ücret teklif ediyorlar.
Başka bir yerde diplomasını kiralamak için 2 katı ücret teklif ediyorlar. Yani piyasa adamı imzasını satmaya zorluyor.
Neden böyle sorusuna sayfalarca cevap verilir ama benim vereceğim cevaplar bir şeyi değiştirmez.
Allah herkesin yardımcısı olsun.