Makine mühendisiyim. Piyasa şartlarına hakimim.

Adamlar tecrübeli mühendise asgari ücret teklif ediyorlar.

Başka bir yerde diplomasını kiralamak için 2 katı ücret teklif ediyorlar. Yani piyasa adamı imzasını satmaya zorluyor.

Neden böyle sorusuna sayfalarca cevap verilir ama benim vereceğim cevaplar bir şeyi değiştirmez.

Allah herkesin yardımcısı olsun.