Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir şekilde çeviriyoruz hocam şimdilik. Kendi ihtiyaçlarımı birikimimden yedim. Birikimimi sıfırladım bu süreçte açıkçası. Pandemiden önce işlerimiz iyiydi. Yakında toparlarız bir şekilde Allah büyük.
Yazdıklarınızı olabildiğince okudum. Ama sizde genelleme yapıyorsunuz bence. Ben kişisel olarak ilk çalıştığım yerde çay alıyım mola vereyim demekten çekinirdim maaşımı almak için çalışmam lazım mantığı ile düşünürdüm. Ama sonuç ne oldu tabi ki zamanında ödenmeyen maaş ve üzerine yatılan alacağım. Yeri geliyor o gün için verimli çalışamadım evden devam edeyim dediğim oluyor. Diyeceğim odur ki objektif olarak baktığımda işini hakkıyla yapan insana hakkını vermek lazımdır.