Arkadaşlar selam rx570 nitro + i3 9100 var ama lol'de ve diğer oyunlarda fps drop yaşiyorum. Nasil çözerim ne denesem olmadi psu bile değiştim. Pc oyunda değilken bile ekranda sikinti oluyor. Ne yapabilirim allah aşkina
Masaüstü mü kullanıyorsunuz. Daha önce böyle bir sorun varmıydı ?