Arkadaşlar selam rx570 nitro + i3 9100 var ama lol'de ve diğer oyunlarda fps drop yaşiyorum. Nasil çözerim ne denesem olmadi psu bile değiştim. Pc oyunda değilken bile ekranda sikinti oluyor. Ne yapabilirim allah aşkina
İşletim sisteminde güç yönetimi, BIOS/EFI üzerinden değer kontrolleri ve ince ayarlar vb. yapılabilir hocam.
Çok daha kötü pclerde bile dediğiniz oyunlar gayet iyi çalışıyor çünkü.