webtasarimofisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşin detayı konusunda bilgi verirseniz çizebilirim. AdobeXD+HTLML(Düz) Teslimat yapmaktayım.

Yaptığım Örnekler.
https://xd.adobe.com/view/2eded8a0-f...36/?fullscreen
https://xd.adobe.com/view/e4fa9576-0...22958c00-b1a9/
https://xd.adobe.com/view/e77f133c-3...d6835e69-b22c/
Merhaba, çizim olarak lazım değil tema olarak lazım.