hocam bunun doğruluk payı nedir youtubede izlemiştim şirketi olduğu halde bir sürü ceza almışlardı
Hocam %80- %90 diyebilirim çünkü bu konuyu muhasebecimizle de konuşmuştuk. bize ceza geldikten sonra biz şahıs şirketini oluşturduk . Hem o borcu ödedik. hemde şu an vergi ödüyoruz. yani şahıs şirketi açınca o borç silindi demiyorum. Muhasebecimiz keşke önceden şahıs şirketini oluştursaydık dedi nedenini sorduğumda geçmişe yönelik borçlarına bakmazlardı o zaman diye eklemişti. Bende bu soruyu borcu yatırmaya gittiğimde vergi dairesindeki adama sormuştum. Böyle bir durum oluşsaydı yani biz borç görünmeden mükellef olsaydık geçmişe yönelik bir araştırma yaparmıydınız dedim. Eğer mükellef olsaydınız geçmişe yönelik inceleme yapmazlardı dedi oda.