Günde 8 saat çalışsanız -1 saat yemek molası 7 saat yapar 7x5 = 35 + cumartesi koyulmuş. Maalesef yasa bu şekilde yemek molası mesaiden sayılmıyor. Bu yüzden yasaları eleştirmek daha mantıklı.
Ha ben hiç fazla çalışmadım mı çalıştım ama karşılığını hep istedim. Yazılımcılar zaten 24 saat pc başında olduğu için her işi yaptırıyorlar sürekli ama ertesi gün geç gidiyorum. Niye geç geldin dediklerinde dün gece bu işi istediniz uyuyamadım diyorum.
Ayrıca yaptığım işi seviyorum. Önemli olan sevmek sanırım yoksa günde 3 saat te çalışsanız eziyet gibi gelir.


Ha bide "işciler eşşekse patronlar semer vurur" gibi bir söz sözleyen biriyle aynı forumda olduğum için çok üzüldüm yorumları okurken.