Merhaba

Ben 2006 yılından beri yazılım işi ile uğraşıyorum.

Benim düşüncem şudur , Yazılımcı iş aramak yerine iş yaratır. İş alanında tamamıyla prensipli ve kağıda dayalı iş yapılmalı. Sizde bence bu tip işlerden yılmak yerine ders çıkarmanızı tavsiye ederim. Benimde uyuz olduğum durumlar oluyor. Örneğin şahısın yazılıma ihtiyacı var , Başlık şu "Ufak bir yazılıma ihtiyacım var Yüksek fiyat verenler yazmasın " Yani bu kişiler ya yazılımı kolay ufak tefek birşey sanıyorlar yada gözlerinde farklı bir yerdeyiz.
Kısacası tavsiyem hocam Her sorundan ders almaya bakmak gerekir. Proje üretmeye devammm.

Selametle