Her meslekte bu tip insanlar var hocam, bu sadece yazılım için geçerli değil. Nasipse olur durduramazsın, nasip değilse istediğin kadar uğraş olduramazsın. Belki biraz daha sabır etmen gerekiyordur hocam, pes etmemek gerekli diye düşünüyorum. Umarım istediğin yere gelirsin ha böyle olmaz başka türlü olur, ama sen uğraşırsan bir gün elbet olacaktır.