Konu
Windows'dan IOS cihazımı nasıl kullanabilirim?
10-03-2021, 19:47:34
#3
Mordecai
bakis adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayır
JB gerekli , eğer sadece görüntüyse 3utools kullanabilirsin
hocam yorumunuz için teşekkür ederim biraz daha bilgi almak için pm'den yazsam yardımcı olabilir misiniz?