Geçmiş olsun. İşin açıkcası artık yazılım olayları çok ele ayağa düştü. Ama bu durumu çok iyi anlıyorum. Çünkü pandemi süreci insanların ihtiyaçları borçları derken bu denli oldu her sektör. Ama yinede Rızk ALLAH'tan (c.c.) o nedenle umudunuzu yitirmeyin. En umutsuz anınızda umut elbet doğacaktır. Piyasadaki açık alanlara özel yazılımlar yazabilirsiniz fikir olarak danışabilirsiniz vs vs