Çok uzun zamandır yazılım işi yapıyorum. Çoğu konuda tecrübeliyim ve bu meslekte çok iyi olduğumu düşünüyorum. Ama malesef bazı insanlıktan nasibini alamamış kişiler yüzünden bu meslekten artık soğudum kod editörünü görünce tiksinmeye başladım. Ya fiyatı çok öldürenlerle karşılaşıyorum ya da tokatlamaya çalışan insanlarla. Kurumsallaşayım iyi bir sözleşme imzalatayım diyorum piyasanın çok düşük olduğunu düşünerek bu işi sürdürebilir miyim bilmiyorum. Beni soğutan en büyük etmen şurda yaşadığım olay oldu linkini bırakıyorum.

https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...post1079595246

Bu meslekte uzman olduğumu düşünmeme rağmen malesef istediğim meblaları kazanamadım. Projelerim başarısız oldu dolayısıyla nerdeyse kazancım hiç olmadı. Bu meslekten artık istifa etme düzeyine geldim farklı mesleklere atılayım diye düşünüyorum. Piyasada hiç düzgün insan yok nerdeyse malesef. Ne yağacağım nasıl bir yol izleyeceğim bilmiyorum ama bu mesleğe çok merak salıyorlar ama neyine salıyorlar bilmiyorum. Ya ben bazı yerlerde çok yanlış yapıyorum ya da bu iş gerçekten sanıldığı kadar geliri olmayan bir meslek.