AlperenYavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fan'ın güç bağlantısını söküp çıkardınız mı ? Söküp çıkarttıysanız hafif davranmadıysanız büyük ihtimal ince jamperleri kopartmışsınızdır
Eğer söküp çıkartmadıysanız fanı tozlu olup olmadığına bakın. Genelde üzerinde etiket olur etiketi kaldırın varsa makine yağı damlatın 1 damladan fazla damlatma anakarta akar.
En basitinden elinizle döndürmeyi deneyin açıkken dönmeye başlayacak mı ?
Hesap makinesine girin çok yüksek bir hesaplama yapmayı deneyin atıyorum 99999999999'un karekökü.
Eğer hala fan dönmüyorsa fanı kibarca kopartmadan çıkarıp takmayı deneyin.
teşekkürler hocam hesap makinasını silmiştim
sanırım sorun düzeldi işlemci seside geliyor şuan umarım dahada sıkıntı çıkarmaz
tozluydu bu arada süpürge(elektro) ile çekip temizledim
yardımınız için teşekkür ediyorum kolay gelsin teşekkürler tekrardan