Hocam gelmiş buraya iki tane patron sıkıp sıkıp duruyorlar. Yok sistem böyle, yok avrupa da millet robot gibi çalışıyor vs vs hemen düzinelerce bahaneleri de hep hazır yanlarında. Farkındaysan hiçbirine yanıt bile vermiyorum. Çünkü bu kafa değişmez, mermer çatlat bunlar değişmez.Ben saldım artık kendi işimi kurana dek sabrediyorum sen de öyle yap hocam.
Ya zaten sıktıkları için kazanıyorlar. Avrupa da millet robot gibi çalışıyor diyen arkadaş her kimse, bilgi eksikliği yaşayan bir arkadaş olmalı. Avrupa da insanlar ''insan gibi yaşıyorlar, insan gibi'' çalışıyorlar ve haklarını gayet iyi alıyorlar tek bir maaş ile istediklerini alabiliyorlar neyseeğ. Valla kardeşim şu internet ortamında kendimi geliştirmek üzere bu siteye üye oldum, davetiye sayesinde. Belki burada bir şeyler öğrenirim, kendimi geliştiririm ya da belki iyi dostlar edinirim amacıyla bu siteye üye oldum da, insanlara güven de olmuyor biliyorsun. Kendi işini kurmak da kolay değil fakat, patron çenesinin yanında asgari ücret alıp çalışacağına kendi işin olsun asgari ücret altında kazan daha iyidir. Umarım hakkında hayırlısı olur kardeşim benim