muratkaya_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir patron atasözü bırakıyorum; "Boş duracağına, beleş çalış" şuanda içinde bulunduğum durumu özetliyor. Farklı ve ya iyi olana biz mi denk gelemedik bilemedim ama, az ücret çok iş kafası sıktı yani.
Hocam gelmiş buraya iki tane patron sıkıp sıkıp duruyorlar. Yok sistem böyle, yok avrupa da millet robot gibi çalışıyor vs vs hemen düzinelerce bahaneleri de hep hazır yanlarında. Farkındaysan hiçbirine yanıt bile vermiyorum. Çünkü bu kafa değişmez, mermer çatlat bunlar değişmez.Ben saldım artık kendi işimi kurana dek sabrediyorum sen de öyle yap hocam.