Bir patron atasözü bırakıyorum; "Boş duracağına, beleş çalış" şuanda içinde bulunduğum durumu özetliyor. Farklı ve ya iyi olana biz mi denk gelemedik bilemedim ama, az ücret çok iş kafası sıktı yani.