omerbeyofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gotham ardına bir yazı tipi daha koymalısınız eğer yazı tipi çalışmazsa ona en yakın yazı tipini yazar.
Evet zaten öyle yapıyorum, anlamadım gitti...