8 aydır kar yazmadan
Polemik yada art niyet olarak değil hocam da nasıl idame ettiriyorsunuz işi yani benimde ilerleyen zamanlarda bir iş açma fikrim var da 8 ay kar etmesem nasıl hayatımı sürdürürüm bilemiyorum
Bir şekilde çeviriyoruz hocam şimdilik. Kendi ihtiyaçlarımı birikimimden yedim. Birikimimi sıfırladım bu süreçte açıkçası. Pandemiden önce işlerimiz iyiydi. Yakında toparlarız bir şekilde Allah büyük.