sirdogukan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
doğru hocam araştırdım ben bayağı da nasıl düzeltiriz bu kıtlamayı onu çözemedim


Anladığım kadarı ile eklemlerdeki karbondioksit azot ve oksijeni boşaltmak gerek. Bu da spor ile olur herhalde. Doktora sorun. Onlar iyi bilir. Gitmenize bile gerek yok. İnternetten bulun o alanda bir doktor. Anlatın. O size tahminde bulunarak bir şeyler söyler. Tabiki doktora gitmenizde fayda var. Zamanınız yoksa diye dedim.