genelleme yanlış olmuş. Teknoparktayım haftalık 45 saat çalışma yapıyoruz. Ne eksik ne fazla. kaç kişi çalışıyorsunuz bilmiyorum ama direk şikayet edin hocam, alsınlar cezayı otursunlar yerine