ilkeruzunboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Opencart 3.0.3.5 Sürümü yüklü.

Müşteriye giden "siparişiniz alındı" maili sürekli gidiyormuş acaba sorun nedir.
Kullanılan ödeme yöntemi ile aranızda ki mail veya api bağlantısında problem var.
Ödeme sisteminden API anahtarını yenilemesini isteyin.
Daha önce 9 farklı müşteride yaşadığım sorun, bu şekilde çözebildik