arkadaşlar 10 mart itibari ile bağlantılı reklamlar kalkıyor. Herkes gibi bana e-mail geldi.
bu reklamları biz mi kaldıracaz. yoksa gece 12den sonra selamün aleyküm mü. bende hala gösterimde. siz ne yaptınız ya da ne yapamamı önerirsiniz.
şimdiden teşekkürler.