Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin çalışanınız için söyledikleriniz doğru. Ama benim ve benim gibi dürüst çalışanlar için doğru değil.
Diğer arkadaş tam olarak bundan bahsetmiş. Nasıl ki ahlaksız işçiler varsa, ahlaksız işverenlerde var. O yüzden genelleme yapmak doğru değil. Bir işveren hayatı boyunca çalıştırdığı herkesin ahlaksız çıkması sonucu nasıl ki tüm işçiler kul hakkına giriyor diye genelleme yapmamalıysa aynı şey sizin içinde geçerli . Yoksa konuda yazdıklarınız zaten düzgün bir yerde çalışmadığınızı gösteriyor o konuda kimsenin söyleyebileceği birşey yok