Sizin çalışanınız için söyledikleriniz doğru. Ama benim ve benim gibi dürüst çalışanlar için doğru değil.
Diğer arkadaş tam olarak bundan bahsetmiş. Nasıl ki ahlaksız işçiler varsa, ahlaksız işverenlerde var. O yüzden genelleme yapmak doğru değil. Bir işveren hayatı boyunca çalıştırdığı herkesin ahlaksız çıkması sonucu nasıl ki tüm işçiler kul hakkına giriyor diye genelleme yapmamalıysa aynı şey sizin içinde geçerli . Yoksa konuda yazdıklarınız zaten düzgün bir yerde çalışmadığınızı gösteriyor o konuda kimsenin söyleyebileceği birşey yok