2017 ile 2019 yılları arasında çalıştığım şirkette;
Hafta içi: 08.30 ile 17.30 arası, Cumartesi 09.00 ile 15.00 arası çalışırdım ve asgari ücret alırdım. Çok fazla iş yüklemezlerdi bana ve bir gün istifa dilekçesi sunduğumda tazminat onaylanmıştır diye dilekçeyle cevap verip bir de tazminat ödediler. Böyle insanlar da var az bile olsa. Türkiye'nin veya dünyanın kaç yerine vardır acaba kendi isteği ile istifa edip bir de tazminat alan?
Umarım herkes böyle şirketlere düşer...